varför regn och inte sol???!?!?!

HEj hallå! 
Sushi hära som bloggar!
Idag har det varit fett pissiga vädret och det är fett tråk. 
Men jag har bara varit hemma och gosat med mina gossedjur, töntiga lilla jag. Jag har också kollat på high school musical<ww typ 10 gånger.. besatt?!?!?! hihihihihih  sen har jag också ätit Marabou Amigos, sååå jävla gott, snälla pappsen kom hem det! Fett snäll han är assååå, ÄLSKAR dej pappa foreve!!!<<33<33<333<3<3   Oj da klockan är visst över midnatt, busiga lilla mig som är uppe såhära sent¨^^^ Läängtar tills imorgon för att då ska jag köpa såna dära jeanslegins som curry visade i ett annat inlägg, så skitfina dom är bara<33
xoxoxo SUSHI


osminkad?!^^^hhihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0