curry bloggar <333

hej alla söton<3<3 curry hära som bloggisar!!!:) skiitkul jue..^^
idaa har jag varit med sasha och sushi. vi shoppade i stan och jag köpte även foder till mitt marsvin pelle<3333
det har varit en bra daa o vi har shoppat loss^^ jag köpte två tröjor från gina tricot och jeansleggings som e såå snygga
<33 me<3jeansleggings. Nu är jag hemma hos mejj och jag tänkte städa mitt stöökiga rum så jag bad sushi o sasha gå hem för att jag skulle städ.a men jag har inte gjort det en. så nu sitter ja här i mitt stökiga rum. <3hihi
ska chatta lite nu med sushi :)<333
puss och kram/ CURRY!!!


tröjorna från gina<3333


och här är jeanslegginsarna, såå snygga!! (lånade mammas skor....:D) busiga mejj^^!<3

puss från söta mejj!

Kommentarer
Postat av: ---

snygga tröjor!!! <333

2009-06-10 @ 20:01:18
Postat av: Kseniya

Skulle du kunna adda mejj på msn? Om du har en , alltså, jag vet inte vem av er det är som läser detta, men jag skulle vilja prata med tjejen som är duktig på att göra headers. :)



XOXO kseniya

2009-06-10 @ 22:37:34
URL: http://kseniya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0